Inspektor ds. z zakresu planowania przestrzennego 2012-03-14 1446 Art. czytany: 4139 razy Zadania: 1. Weryfikacja treści opracowywanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz potwierdzanie ich zgodności ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, zgłaszanymi wnioskami. 2. Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej. 3. Przygotowanie materiałów do dokumentacji planistycznej gminy. 4. Koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych. 5. Przygotowywanie uchwał o przystąpieniu do sporządzenia dokumentów planistycznych i ich zmian. 6. Prowadzenie rejestru wniosków w sprawach sporządzenia lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego. 7. Przygotowywanie materiałów dotyczących oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowywanie wyników tej oceny. 8. Przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego. 9. Prowadzenie i aktualizacja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Olecko. 10. Prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 11. Przygotowanie, nadzorowanie i kontrolowanie procedur związanych z przygotowywanymi planami zagospodarowania przestrzennego. 12. Udział w opracowaniu i uzgadnianiu rozwiązań planistycznych. 13. Doroczne analizy i sprawozdania z realizacji i aktualności planów oraz studium. 14. Bieżące przekazywanie Staroście Oleckiemu i Wojewodzie kompletów uchwalonych planów. 15. Przygotowywanie dokumentacji przetargowych z zakresu planowania przestrzennego. 16. Współpraca w zakresie planowania przestrzennego z sąsiednimi gminami. 17. Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków. 18. Opiniowanie koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin pospolitych zgodnie z ustawą – Prawo geologiczne i górnicze. Kontakt: Urząd Miejski Plac Wolności 3 19-400 Olecko pok. 01 tel. 87 520 09 64 |