Sprzedaż nieruchomości w trybie bezprzetargowym - w ramach dołączenia do posiadanej nieruchomości w celu poprawy warunków jej zagospodarowania 2003-10-02 1135 Art. czytany: 10760 razy Sprawę załatwia Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33. Dokumenty od wnioskodawcy 1. Wniosek zainteresowanego. 2. Mapa ewidencyjna z zaznaczoną nieruchomością. Forma załatwienia sprawy 1. Wystąpienie o zaopiniowanie projektu podziału nieruchomości (w razie konieczności) 2. Przygotowanie dokumentacji geodezyjnej oraz wieczysto - księgowej. 3. Zlecenie opracowania operatu szacunkowego nieruchomości. 4. Zarządzenie Burmistrza w sprawie przeznaczenia nieruchomości do zbycia. 5. Opublikowanie wykazu nieruchomości w prasie lokalnej, na tablicy ogłoszeń i na stronie www.um.olecko.pl, stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu i w prasie lokalnej. 6. Przygotowanie protokołu z rokowań. 7. Umowa notarialna. Termin załatwienia sprawy Sprawa załatwiana w trybie cywilnoprawnym, nie obowiązują terminy z kpa. Czas przygotowania nieruchomości do zbycia od momentu podjęcia pierwszych czynności do podpisania umowy notarialnej - uzależniony jest od uzyskania niezbędnych opinii oraz opracowania dokumentacji geodezyjnej i wieczysto - księgowej. Opłaty Nie podlega opłacie skarbowej. Podstawa prawna 1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 2. Uchwała Nr ORN.0007.4.2018 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 26 października 2004 r. w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości stanowiących własność Gminy Olecko oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania. |