Luiza Piaścik 2021-07-27 1250 Art. czytany: 1276 razy Pokój 04 tel. 87 307 03 64 Główne kompetencje: 1. Prowadzenie spraw z zakresu: 1) utrzymania i remontów dróg gminnych, gminnych dróg wewnętrznych, ciągów komunikacyjnych pieszych i rowerowych oraz obiektów mostowych, przepustów i placów, w tym: a) opracowywanie wniosków do planów remontów, budowy i modernizacji, b) wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego i eksploatacyjnego, c) ustalanie zakresu i kontrola realizacji zadań zleconych podmiotom zewnętrznym, związanych z bieżącym utrzymaniem, remontami i przeglądami, d) bezpośredni nadzór nad remontami i bieżącym utrzymaniem, e) przygotowywanie dokumentacji technicznych i przetargowych, f) rozliczanie nakładów poniesionych na remonty i bieżące utrzymanie; 2) wprowadzania stałej i czasowej organizacji ruchu; 3) właściwego oznakowania poziomego i pionowego dróg gminnych; 4) wykonywania innych zadań należących do właściwości zarządcy drogi. 2. Prowadzenie ewidencji i rejestrów wymaganych przepisami prawa oraz niezbędnych do prawidłowego i przejrzystego prowadzenia spraw wynikających z zakresu zadań. 3. Współdziałanie z innymi zarządcami dróg na terenie Gminy Olecko, m. in. w zakresie: 1) oznakowania i organizacji ruchu, 2) remontów, utrzymania bieżącego oraz zimowego utrzymania przejezdności dróg, 3) współfinansowania zadań realizowanych przy zaangażowaniu środków gminnych. 4. Przygotowywanie postępowań przetargowych z zakresu zadań. |