Ogłoszenie o wyniku postępowania: Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku 2021-04-19 1514 Art. czytany: 1351 razy Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO 1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3 1.5.2.) Miejscowość: Olecko 1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400 1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected] 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://umolecko.logintrade.net/ 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00d02723-71db-11eb-86b1-a64936a8669f 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035765/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19 14:36 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004462/03/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.6 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: BI.271.1.2021 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.3.) Wartość zamówienia: 1357403,30 PLN 4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku realizowanego w ramach Programu Sportowej Polski – dofinansowanie na podstawie wniosku pn: „Przebudowa boiska oraz przebudowa budynku związanego z obsługą płyty boiska z zagospodarowaniem terenu” o powierzchni całkowitej płyty boiska 1490,10 m²; ciągów pieszych oraz placów utwardzonych o powierzchni 427,40 m², oraz przebudowy budynku zaplecza o kubaturze 513,00 m³, w skład którego wchodzą w szczególności:1) Boisko - roboty przygotowawcze2) Boisko wielofunkcyjne3) Boisko- wykonanie ciągów komunikacyjnych4) Boisko - zagospodarowanie terenów zielonych5) Zaplecze boiska - roboty rozbiórkowe6) Zaplecze boiska - roboty dekarskie7) Zaplecze boiska -murowe8) Zaplecze boiska podłoża i posadzki9) Zaplecze boiska roboty wykończeniowe10) Zaplecze boiska stolarka11) Zaplecze boiska elewacja12) Oświetlenie i nagłośnienie boiska13) Instalacje elektryczne w budynku zaplecza14) Rozdzielnica RE15) Instalacje sanitarne wod-kan i co w budynku do obsługi boiska16) Przebudowa kanalizacji sanitarnej17) Odwodnienie boiska – drenaż18) Kanalizacja deszczowa19) Przyłącze kanalizacji deszczowej20) Remont dachu części nie objętej projektem - niekwalifikowaneSzczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) i przedmiar robót/ślepy kosztorys, które stanowią integralną cześć umowy. Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wynikających z projektu budowlanego i STWiOR. 4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1357403,30 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1700000,00 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1357403,30 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORAKOL Sp. z o.o. 7.3.4) Miejscowość: Radziejów 7.3.7.) Kraj: Polska 7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA 8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1357403,30 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące |